(...)
JİYANEM KÜRDİSTAN

دانلود بازی جذاب و بسیار زیبا Angry Birds: Space – پرندگان خشمگین در فضا

angry birds space1 دانلود بازی جذاب و بسیار زیبا Angry Birds: Space   پرندگان خشمگین در فضا

 

 

 بالاخره پس از مدتها انتظار نسخه جدید بازی پرطرفدار پرندگن خشمگین عرضه شد. این نسخه که به گفته شرکت سازنده Rovio انقلابی ترین تغییر در این بازی از زمان عرضه نسخه اولیه آن است دارای محیط بازی متفاوت و پرنده های جدید در فضا است که به معرفی آن می پردازیم:
نسخه جدید این بازی تماماً در فضای خارج از زمین رخ می دهد که شامل سیارات با جاذبه متفاوت و همچنین محیط های بی جاذبه است و ۶۰ مرحله را شامل می شود. در این بازی از میان ۸ پرنده قبلی ۵ پرنده به اضافه پرنده جدید یخی حضور دارند. پرنده کوچک قرمز بی تغییر مانده و تنها کمی قیافه فضایی به خود گرفته است، پرنده زرد رنگ ماسک لیزری زده و بنفش رنگ شده است و پرنده قرمز غول آسا به رنگ سبز درآمده است. پرنده های بمبی و آبی سه تایی هم با تغییر چهره جزئی حضور دارند اما خبری از پرنده های نارنجی بادکنکی، سفید تخم انداز و سبز بومرنگی نیست چرا که در نبود هوا و جاذبه استفاده ای نخواهند داشت. پرنده یخی جدید هم به نظر می رسد خوکها و سازه ها را منجمد می کند تا هدف گیری آنها در نوبت های بعد با پرنده های دیگر راحت تر باشد.

قابلیت های کلیدی بازی پرندگان خشمگین Angry Birds:
– گرافیک مناسب و تصاویر سه بعدی
– انجام بازی در ۶۰ مرحله مختلف
– گرافیک مناسب با ترکیب بندی شاد رنگ ها
– مناسب برای سنین مختلف
– بدون نیاز به نصب و قابل حمل بودن بازی
– حجم بسیار مناسب نسبت به تمامی امکانات
– سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
– و …

راهنمای نصب

۱- بازی را نصب کنید ولی آن را اجرا نکنید.
۳- محتویات پوشه Patch را در محل نصب بازی کپی کنید و فایل Patch.exe را اجرا و عملیات Patch را انجام دهید. (توجه داشته باشید چنانچه از ویندوز ویستا و یا ۷ استفاده می کنید برای اجرای فایل Patch.exe می بایستی بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را انتخاب کنید تا Patch به درستی کار کند)
۳- بازی را اجرا کنید و بر روی عبارت “Active Full Version” کلیک کنید.
۴- در پنجره باز شده، شماره سریال موجود در فایل Serial.txt وارد کنید.

info دانلود بازی جذاب و بسیار زیبا Angry Birds: Space   پرندگان خشمگین در فضا توجه:

 اگر هنگام اجرای بازی با پیغام OpenGL مواجه شدید، می بایستی درایور کارت گرافیک خود را آپدیت کنید!

DL دانلود بازی جذاب و بسیار زیبا Angry Birds: Space   پرندگان خشمگین در فضا دانلود رایگان بازی با لینک مستقیم از سرور سایت – ۳۲٫۳ مگابایت

DL دانلود بازی جذاب و بسیار زیبا Angry Birds: Space   پرندگان خشمگین در فضا دانلود رایگان کرک بازی با لینک مستقیم از سرور سایت – ۲۰۰ کیلوبایت

key دانلود بازی جذاب و بسیار زیبا Angry Birds: Space   پرندگان خشمگین در فضا پسورد : www.freesetup.ir

 

منبع :www.freesetup.ir



پنج شنبه 21 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 15:46 ::  نويسنده : alejandro calvo       

ادب

از قيمتى‏ترين سرمايه‏ ها و ميراثهاى حيات آدمى «ادب‏» است،حتى بالاتر از ثروت و سرمايه است (ادب مرد، به ز دولت اوست).

در برخوردها چيزى به زيبايى و جذابيت ادب نمى‏رسد. بايد آن‏را آموخت، به كار بست تا روابطى سالم و احترام‏آميز و پايدار ميان‏افراد، حاكم شود. اما همين واژه متداول و مشهور، گاهى تعريفى‏ناشناخته و حد و مرزى مبهم دارد. از اين‏رو مناسب است كه بر مفهوم وجايگاه و شرايط آن، تاملى مجدد داشته باشيم و بدانيم كه براستى «ادب‏چيست؟».


ادب چيست؟

اين صفت كه سرمايه ارزشمند رفتارى انسان و رسالت پدر و مادرو مربى است‏بر چه پايه‏هايى استوار است؟ آيا يك خصلت درونى‏است؟ آيا رفتارى اجتماعى است‏يا حالتى روحى؟ رمز اينكه انسان ازافراد مؤدب، خوشش مى‏آيد چيست؟

وقتى سخن از «ادب‏» به ميان مى‏آيد، نوعى رفتار خاص و سنجيده‏با افراد پيرامون (از كوچك و بزرگ و آشنا و بيگانه) در نظر مى‏آيد. اين‏رفتار كه از تربيت‏شايسته نشات مى‏گيرد، به نحوه سخن گفتن، راه‏رفتن، معاشرت، نگاه، درخواست، سؤال، جواب و ... مربوط مى‏شود.

ادب، هنرى آموختنى است. مى‏توان گفت: «ادب، تربيت‏شايسته‏است‏»، خواه مربى، پدر و مادر باشد، يا استاد و مربى.

امام صادق(ع) فرمود: پدرم مرا به سه نكته ادب كرد ... فرمود: هركس با رفيق بد همنشينى كند، سالم نمى‏ماند و هر كس كه مراقب و مقيدبه گفتارش نباشد پشيمان مى‏گردد و هر كس به جاهاى بد، رفت و آمدكند، متهم مى‏شود: «ادبنى ابى بثلاث ... قال لى: يا بنى! من يصحب صاحب‏السوء لا يسلم و من لا يقيد الفاظه يندم و من يدخل مداخل السوء يتهم.» (1) .

آنچه در اين حديث مطرح است، ضابطه داشتن «دوستى‏» و «گفتار»و «معاشرت‏» است. دوست دارى با تو چگونه رفتار كنند؟ مگر نه اينكه‏مى‏خواهى تو را با احترام ياد كنند؟ خوبيهايت را بگويند؟ نام و لقب‏زشت‏بر تو نگذارند؟ مگر نه اينكه از توهين و تحقير و استهزاى‏ديگران نسبت‏به خودت ناراحت و رنجيده مى‏شوى؟ مگر نه اينكه‏دوست دارى در جمع مردم، مورد تكريم و تشويق و توجه قرار گيرى؟

يكى از نكات مهم مربوط به معاشرت، آن است كه آنچه را در باره‏خود نمى‏پسندى، در باره ديگران هم روا ندانى و آنچه نسبت‏به‏خويش دوست مى‏دارى، براى ديگران هم بخواهى و آنچه را در كارديگران زشت مى‏شمارى، براى خود نيز زشت‏بدانى. اگر از كارهاى‏ناپسند ديگران انتقاد مى‏كنى، همان كارها و صفات در تو نباشد. اين‏نوعى «خود ادب كردن‏» است و كسى به اين موهبت دست مى‏يابد كه ازفرزانگى و هوشيارى و عقلانيتى تيز و بصير برخوردار باشد. به‏فرموده حضرت امير(ع):

«كفاك ادبا لنفسك اجتناب ما تكرهه من غيرك‏»; (2) .

در ادب كردن تو نسبت‏به خويشتن، همين تو را بس كه آنچه را ازديگرى ناپسند مى‏بينى از آن پرهيز كنى.

هر كس حد و مرز خود را بشناسد و از آن فراتر نرود، داراى ادب‏است. بى‏ادبى، نوعى ورود به منطقه ممنوعه و پايمال كردن حد و حريم‏در برخوردهاست. اين سخن بلند علوى را هم در اين زمينه بخوانيم كه‏فرمود:

«افضل الادب ان يقف الانسان على حده و لا يتعدى قدره‏»; (3) .

برترين ادب، آن است كه انسان بر سر حد و مرز و اندازه خويش‏بايستد و از قدر خود فراتر نرود.

ادب، به خودى خود يك ارزش اخلاقى و اجتماعى است وارزش‏آفرين، هم براى فرزندان، هم براى اولياء كه تربيت‏كننده آنانند.ادب در هر كه و هر كجا باشد، هاله‏اى از محبت و مجذوبيت را بر گردخود پديد مى‏آورد و انسان باادب را عزيز و دوست‏داشتنى مى‏كند.ادب، خودش يك سرمايه است و هر سرمايه‏اى بدون آن بى‏بهاست. مدالى است‏بر سينه صاحبش كه چشمها و دلها را خيره و فريفته‏مى‏سازد.

آراستگى هر چيزى به چيزى است.

آن گونه كه علم، با حلم آراسته مى‏گردد،

و شجاعت، با گذشت و عفو زينت مى‏يابد،

و ثروت، با انفاق و بخشش، ارزش پيدا مى‏كند،

حسب و نسب هم با ادب، ارج مى‏يابد. شرافت نسب و اعتبارخانوادگى و آبرو و وجهه اجتماع، بدون داشتن ادب، آرايشى سطحى‏بر چهره‏اى زشت است. اين سخن حضرت على(ع) است كه:

«لا شرف مع سوء الادب‏»; (4) .

با بى‏ادبى، هيچ شرافتى نيست.

كسى كه بى‏اصل و تبار و نسب و حسب باشد، اگر ادب داشته‏باشد، شرافت مى‏يابد. ادب، حتى نسب و تبار نامناسب را هم‏مى‏پوشاند. كلام اميرالمؤمنين(ع) چنين است:

«حسن الادب يستر قبيح النسب.» (5) .

نشانه‏ها و جلوه‏ها

هر يك از ادب و بى‏ادبى نشانهايى دارد. شناخت ادب هم جز باتوجه به نمودهاى بى‏ادبى ميسر نمى‏گردد. اين نمودها و نشانه‏ها وعلايم، هم در گفتار نمايان است، هم در رفتار و برخورد.

اگر عاقلانه زيستن و متانت در گفتار و وقار در رفتار، نشانه ادب‏است. بى‏خردى، گفتار زشت، بددهانى، تندخويى، زشت‏گويى، دشنام‏و توهين، سبكسرى و خيره‏سرى، لجاجت و عناد و ... هم بى‏ادبى‏است.

اگر كنترل دوستيها و معاشرتها ادب است، بى‏ادبى يعنى رفت وآمد با افراد ناباب و بى‏دقتى در گزينش دوستان و بى‏تعهدى درمجالستها و رفاقتها. آنكه زشت‏گفتار و بدزبان است، به تعبير حضرت‏على(ع) از ادب بى‏بهره است: «لاادب لسيئ النطق.» (6) .

كسى كه در برخورد با افراد، حاضر نيست از آنان با عظمت وتكريم ياد كند و مدام به استهزاء ديگران و غيبت آنان مشغول است،آنكه ياوه ديگران را با ياوه و دشنامشان را با دشنامى زشت‏تر پاسخ‏مى‏دهد، آنكه در مجالس و محافل و صفها، رعايت‏حق ديگران و نظم‏و مقررات و سكوت و نوبت را نمى‏كند، آنكه حاضر نيست‏به حرف‏ديگران گوش دهد، كسى كه در گفتگو و بحث، داد مى‏زند، گلو پاره‏مى‏كند و جانب انصاف و حق را مراعات نمى‏كند، آنكه ... اينها همه‏نشانه‏هايى از فقدان ادب است.

از آن سو، مراعات آداب در خوردن، آشاميدن، لباس پوشيدن يالخت‏بودن، خلال كردن، دهن‏دره، سرفه، عطسه و ... نشان ادب است.بى‏ادبى، بى‏اعتنايى به حقوق و شخصيت و حرمت انسانهاست. اگركسى هنگام عطسه، آب دهان به سفره و صورت بيفكند، يا به طرزمشمئزكننده‏اى غذا بخورد، يا به جاى تقديم دو دستى نامه و وسيله وابزار، آن را پرت كند يا حتى يك دستى بدهد، يا هنگام مطالعه شما، سرو صدا كند، يا هنگام خلوت، سرزده وارد اتاقتان شود، و اجازه ورودنگيرد، اينها نمونه‏هايى از مراعات نكردن ادب اجتماعى است.

جالب اين است كه اسلام براى همه اين موارد، دستورالعمل دارد.«تربيت اسلامى‏» و اخلاق مكتبى، همه دستورها و «بايد» و «نبايد»هايش،«ادب‏آموزى‏» است.كسى كه پاى‏بند تعاليم دين نباشد، از حوزه ادب به‏وادى بى‏ادبى پاى نهاده است.

ادب از كه آموزيم؟

رفتار نيك ديگران، بر انسان تاثير مثبت مى‏گذارد. اين امرى‏روشن و طبيعى است. ناپسنديهاى اخلاقى مردم نيز تاثير سوءمى‏گذارد. اين هم عادى است. هنر انسانهاى فرزانه و هوشمند آن است‏كه از رفتارهاى ناپسند ديگران هم عبرت و درس مى‏آموزند.

هم نيكان الگوى نيكى‏اند، هم بدان سرمشق بدى براى غافلان. اماعاقلتر كسى است كه از بديها راه خوبيها را مى‏آموزد. اين همان حكمت‏لقمانى است كه از فرزانگى او سرچمشه مى‏گيرد. به قول سعدى:

«لقمان را گفتند: ادب از كه مى‏آموختى؟ گفت: از بى‏ادبان، كه هر چه از ايشان‏در نظرم ناپسند آمد، از فعل آن پرهيز كردم.» (7) و اگر جز اين بود، لقمان به لقب‏«حكيم‏» مشهور نمى‏شد. آرى ... ادب آموختن از بى‏ادبان. همچنان كه‏بايد كم‏حرفى را از وراجان پرحرف و بيهوده‏گوى الهام گرفت.بزرگوارى و كرامت نفس را هم بايد از زشتى كار تنگ‏نظران وخسيس‏طبعان فرا گرفت. هيچ كس از زشتى و بدى، خوشش نمى‏آيد.پس چرا ما خود را از آن پاك نسازيم كه محبوب شويم؟ اگر از زشتيهاى‏ديگران، آموختيم كه به خوبيها روى آوريم، «استاد اخلاق‏» ما در درون‏خودمان نهفته است. اين روش، شيوه آموخته از امير مؤمنان(ع) است‏كه فرمود:

«اذا رايت فى غيرك خلقا ذميما فتجنب من نفسك امثاله‏»; (8) .

هر گاه در ديگرى اخلاق ناپسندى را ديدى، بپرهيز كه آن گونه‏رفتار در خودت نباشد!

عيساى مسيح هم همين روش را داشت. از او پرسيدند: چه كسى‏تو را ادب آموخت؟ فرمود: كسى مرا ادب نكرد. من، زشتى جهل راديدم و از آن پرهيز كردم. (9) .

نشست و برخاست و انس و معاشرت با افراد مؤدب، خلق وخوى و رفتارمان را به زينت «ادب‏»، مى‏آرايد.

از ادب پيامبر(ص)

رسول اكرم(ص) كه اسوه ايمان و الگوى اخلاق و ادب و رفتارنيكو است، خود را ادب كرده پروردگار دانسته و مى‏فرمايد: «ادبنى ربى‏فاحسن تاديبى‏»; (10) پروردگارم مرا ادب كرد و نيكو ادب كرد!

«سيره پيامبر»، يك كتاب ادب‏آموزى است. رفتار پيامبر، نمونه عالى‏اخلاقى و معاشرت والاست. به چند نمونه از ادب برخورد پيامبر باديگران اشاره مى‏كنيم:

رسول خدا با هر كس روبه‏رو مى‏شد، سلام مى‏داد، هم به كوچك،هم بزرگ. (11) .

هيچ گاه پاى خود را پيش كسى دراز نمى‏كرد. هنگام نگاه، به‏صورت كسى خيره نمى‏شد، با چشم و ابرو به كسى اشاره نمى‏كرد،هنگام نشستن، تكيه نمى‏داد. (12) .

وقتى با مردم دست مى‏داد و مصافحه مى‏كرد، هيچ گاه دست‏خودرا عقب نمى‏كشيد، تا طرف مقابل دست‏خود را بكشد. (13) هيچ خوراكى‏را مذمت نمى‏كرد. به هيچ (14) كس دشنام و ناسزا نمى‏گفت و سخن‏ناراحت‏كننده‏اى بر زبان نمى‏آورد و بدى را با بدى پاسخ نمى‏گفت.زيرانداز خود را به عنوان اكرام، زير پاى كسى كه خدمتش مى‏رسيدپهن مى‏كرد. (15) از روز بعثت تا دم مرگ، هرگز در حال تكيه دادن غذانخورد. (16) هديه افراد را (هر چند اندك و ناچيز) قبول مى‏كرد. (17) بيشتراوقات، رو به قبله مى‏نشست. (18) زانوهايش را پيش اشخاص،باز نمى‏كرد و بيرون نمى‏آورد. بر تندخويى غريبه‏ها در سؤال ودرخواست و سخن صبر مى‏كرد. هيچ كس را ملامت و سرزنش‏نمى‏كرد و در پى كشف اسرار ديگران نبود. (19) .

خنده‏هايش تبسم بود و هرگز قهقهه سر نمى‏داد. (20) بسيار شرمگين‏و باحيا بود. سخن كسى را قطع نمى‏كرد. از جلوى خودش غذامى‏خورد. كار افراد را به هر شكلى راه مى‏انداخت و ... بسيارى ازفضايل برجسته ديگر كه همه حاكى از روحى بلند و اخلاقى والا و ادبى‏متعالى بود.

ادب در معاشرت، ميزان رشد و شعور انسان است و هر كس به‏اندازه‏اى مى‏ارزد كه ادب دارد. عيار سنجش قيمت انسانى افراد، «ادب‏»آنان است.

وقتى مى‏توان با «ادب‏»، دلها را خريد و هنگامى كه «ادب داشتن‏»،نشانه ايمان و وسيله تقرب به خدا و محبوبيت نزد خالق و خلق است،چرا از سنت رسول خدا و سيره اولياء دين، ادب نياموزيم؟ ... آرى،ادب در گفتار و كردار، در خانه و جامعه، با كوچك و بزرگ، با خودى وغريبه، در همه جا ... و با همگان!

پى‏نوشتها:

1) بحارالانوار، ج‏75، ص‏261.

2) ميزان الحكمه، ج‏1، ص‏72.

3) غررالحكم.

4) همان.

5) همان.

6) همان.

7) گلستان سعدى، باب 2، حكايت 20.

8) ميزان الحكمه، ج‏1، ص‏70، حديث 374.

9) ما ادبنى احد رايت قبح الجهل فجانبته (بحارالانوار، ج‏14، ص‏326).

10) ميزان الحكمه، ج‏1، ص‏78.

11) سنن النبى، علامه طباطبايى، ص‏41، 43 و75.

12) همان، ص‏45، 46، 47، 73 و 61.

13) همان، ص‏41 و 47.

14) همان.

15) همان، ص‏75 و 76.

16) بحارالانوار، ج‏16، ص‏237.

17) همان، ص‏227 و 240.

18) همان.

19) مكارم الاخلاق، ص‏13، 15 و 17.

20) سنن النبى، ص‏75.



پنج شنبه 21 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 15:38 ::  نويسنده : alejandro calvo       

داشتن خانه و ماوایی که بتوان در آن احساس آرامش کرد، آرزوی خیلی از جوانان ایران و حتی دنیاست؛ خانه ای بزرگ و راحت و با امکانات کامل.

اما این زوج چینی ظاهرا چندان به بزرگی خانه اهمیت نمی دهند، چرا که فضای ۸ متر مربعی پشت یک کامیون را برای زندگی و به عنوان ماوای خود برگزیده اند.

تصاویری ببینند از خانه و زندگی این زوج جوان چینی.

زندگی یک زوج چینی در خانه 8 متری + تصاویر  - www.taknaz.ir

زندگی یک زوج چینی در خانه 8 متری + تصاویر  - www.taknaz.ir

زندگی یک زوج چینی در خانه 8 متری + تصاویر  - www.taknaz.ir

زندگی یک زوج چینی در خانه 8 متری + تصاویر  - www.taknaz.ir

زندگی یک زوج چینی در خانه 8 متری + تصاویر  - www.taknaz.ir

زندگی یک زوج چینی در خانه 8 متری + تصاویر  - www.taknaz.ir

زندگی یک زوج چینی در خانه 8 متری + تصاویر  - www.taknaz.ir

زندگی یک زوج چینی در خانه 8 متری + تصاویر  - www.taknaz.ir

زندگی یک زوج چینی در خانه 8 متری + تصاویر  - www.taknaz.ir

نظر یادتون نره دوستان...........>>>>>>>>>>>>>.



پنج شنبه 21 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 15:35 ::  نويسنده : alejandro calvo       

http://marshal-modern.ir/Archive/26009.aspx

نظر یادتون نره دوستان ........>>>>>>>>>>



پنج شنبه 21 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 15:30 ::  نويسنده : alejandro calvo       


تابلویی که می بینید، اثر «وینسنت لوپز» نقاش اسپانیایی قرن ۱۸ روایت کننده ی یکی از داستان های تاریخ ایران باستان است. در لغت نامه ی دهخدا زیر عنوان «پانته آ» بر اساس روایت «گزنفون» آمده است که هنگامی که مادها پیروزمندانه از جنگ شوش برگشتند، غنائمی با خود آورده بودند که بعضی از آنها را برای پیشکش به کورش کبیر عرضه می کردند. در میان غنائم زنی بود بسیار زیبا و به قولی زیباترین زن شوش به نام پانته آ که همسرش به نام « آبراداتاس» برای مأموریتی از جانب شاه خویش رفته بود . چون وصف زیبایی پانته آ را به کورش گفتند،کورش درست ندانست که زنی شوهردار را از همسرش بازستاند. و حتی هنگامی که توصیف زیبایی زن از حد گذشت و به کورش پیشنهاد کردند که حداقل فقط یک بار زن را ببیند، از ترس اینکه به او دل ببازد، نپذیرفت. پس او را تا باز آمدن همسرش به یکی از نگاهبان به نام «آراسپ» سپرد . اما آراسپ خود عاشق پانته آ گشت و خواست از او کام بگیرد، بناچار پانته آ از کورش کمک خواست.
کوروش آراسپ را سرزنش کرد و چون آراسپ مرد نجیبی بود و به شدت شرمنده شد برای جبران عمل زشت خود از طرف کوروش به دنبال آبراداتاس رفت تا او را به سوی ایران فرا بخواند. هنگامی که آبراداتاس به ایران آمد و از موضوع با خبر شد، به پاس جوانمردی کوروش برخود لازم دید که در لشکر او خدمت کند.
می گویند هنگامی که آبراداتاس به سمت میدان جنگ روان بود پانته آ دستان او را گرفت و در حالی که اشک از چشمانش سرازیر بود گفت: «سوگند به عشقی که میان من و توست، کوروش به واسطه جوانمردی که در حق ما کرد اکنون حق دارد که ما را حق شناس ببیند. زمانی که اسیر او و از آن او شدم او نخواست که مرا برده خود بداند و نیز نخواست که مرا با شرایط شرم آوری آزاد کند بلکه مرا برای تو که ندیده بود حفظ کرد. مثل اینکه من زن برادر او باشم.»
آبراداتاس در جنگ مورد اشاره کشته شد و پانته آ بر سر جنازه ی او رفت و شیون آغاز کرد. کوروش به ندیمان پانته آ سفارش کرد تا مراقب باشند که خود را نکشد، اما پانته آ در یک لحظه از غفلت ندیمان استفاده کرد و با خنجری که به همراه داشت، سینه ی خود را درید و در کنار جسد همسر به خاک افتاد و ندیمه نیز از ترس کورش و غفلتی که کرده بود ، خود را کشت. هنگامی که خبر به گوش کوروش رسید، بر سر جنازه ها آمد.
از این روی اگر در تصویر دقت کنید دو جنازه ی زن می بینید و یک مرد و باقی داستان که در تابلو مشخص است.



پنج شنبه 21 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 15:27 ::  نويسنده : alejandro calvo       

اس ام اس های خنده دار - جوک جدید خنده دار

آمریکایی یه چیزی تولید میکنه شعارش اینه هرگز نباید خراب بشه ! 

اروپایی میگه چند سال کار کنه ولی تو این چند سال درست کار کنه !

ایرانی میگه فقط همون لحظه که مشتری میخره خراب نشه ،بعدش رو بیخیال !
چینی میگه کارم نکرد ،نکرد!! ایرانی میخره ! 

 

 

یک روز یه دختر کوچکی در آشپزخانه نشسته بود و به مادرش که داشت آشپزی می کرد نگاه میکرد ناگهان متوجه چند تار موی سفید در بین موهای مادرش شد
از مادرش پرسید : مامان چرا بعضی از تارهای موهای شما سفیده؟ مادرش جواب میده : وقتی تو یه کار بدی انجام میدی یکی از تارای موی من سفید میشه!
دختر کوچولو کمی فکر کرد و گفت: حالا فهمیدم چرا همه موهای مامان بزرگ سفیده!!

 

به یارو میگن تو طرفدار کدوم تیم فوتبال هستی؟
میگه قربون جدش برم آسد میلان!!

 

یه خانواده از یکی از دهات دور واسه زندگی میان تهران به بچهشون میگن، خونه هر کی در زدی نگو مویوم بگو منم
بچهه میگه اگه بوگوم منم اونا از کجا بفهمن که مویوم

 

 

یه بچهه رو به زور بابا و مامانش وادار به نماز خوندن می کنن …
بعد می بینن نشسته داره همین جوری دعا می کنه …
میرن گوش میدن می بینن میگه: خدایا اینا من رو بزور وادار کردن نماز بخونم، تو خودت قبول نکن!!!

 

یارو میره بالای پل عابر پیاده داد می زنه حالا من خر،من نفهم، آخه شما اینجا رودخانه می بینید که اومدین روش پل زدین

 

یه روز اینشتین و نیوتن داشتن با هم قایم موشک بازی می کردن انیشتن چشم می ذاره و نیوتن میره پشت سر انیشتن یه مربع به ضلع یک متر می کشه و توی اون مربع می ایسته!
وقتی شمارش انیشتن تموم میشه بر می گرده و نیوتن رو می بینه! میگه: نیوتن! سوک سوک!
نیوتن میگه: من نیوتن نیستم! الان ثابت می کنم: مساحت این مربع ۱ متر در ۱ متر میشه ۱ متر مربع و من هم که روی این مربع ایستادم!
بنابراین نیوتن بر متر مربع میشه پاسکال

 

یارو تا ده سال برای مادرش عزاداری می کرد  بهش میگن : آخه چقدر گریه می کنی ده سال گذشته  میگه : آخه هر وقت یادم میفته که موقع خاکسپاریش چه دست و پایی میزد جیگرم آتیش می گیره

 

یارو میره تو صف نون وایی، شاطره میگه: نون تا اینجا بیشتر نمیرسه، بقیه برن
یارو میگه: ببخشید میشه جمعتر وایسین نون به ما هم برسه

 

به یارومیگن با آدم و تهران یه جمله بساز میگه: آدما ممکنه تهرانى باشن ولى تهرانى ها ممکن نیست آدم باشن!

 

یارو داشت آب جوش میریخته توی باغچه!
بهش میگن: چرا آب جوش میریزی تو باغچه؟؟
میگه: آخه چای کاشتم

 

فری خوشحال تو موزه لوور فرانسه خسته می شه یه صندلی خالی می بینه میره می شینه
مامور موزه با سرعت به طرفش میاد و بهش می گه: آقا پاشو این صندلی ناپلئونه!
می گه: خوب بابا! هر وقت اومد بلند می شم

 

حیف نون می ره بنگاه، می گن یه خونه داریم کنار راه آهنه سر و صدا زیاده ولی بعد از یک هفته عادی می شه
حیف نون می گه: اشکالی نداره، این یک هفته رو می رم پیش داداشم 

 

 


 

 


http://hamed-ali.persiangig.com/image/1184523360.jpghttp://www.3jokes.com/images/2007/Data/chaghi/3jokes_1.jpg 

http://netshare.persiangig.com/image633309149468038750.jpg 

http://up.alamto.com/morteza/img/ghahve-talkh-karikator.jpg  

www.nokia5700.blogsky.com



پنج شنبه 21 ارديبهشت 1391برچسب:اینم جوکای جدید, جوک جدید90, جوک باادبی, جوکبیادبی, همهرقمجوک, jok irani, :: 15:22 ::  نويسنده : alejandro calvo       


اصلا میدونید پسرا فقط 3 ثانیه طول میکشه تا عاشق بشن؟!
ثانیه اول: اووووووووف نیگاش کن
ثانیه دوم: صداشم که بامزست بی شرف
ثانیه سوم: من عاشقش شدم :|

بیچاره اصحاب کهف رفتن 300 سال تو غار خوابیدن بعد پا شدن دیدن پولشون بی‌ ارزشه، میومدن1 شب تهران میخوابیدن به قدرت خدا پی‌ میبردن !

 

مامانه به بچش میگه میدونم شیطون گولت زد موهای خواهرتو کشیدی. بچه هه میگه: آره ولی لگدی که زدم تو شکمش ابتکار خودم بود!

 

 

طبق آخرین نظر سنجی ها یکی از مهیج ترین تفریحاتِ آقایون تماشای پارکِ دوبل بانوان است

 

 

میگن تو بهشت نیم ساعت که درس خوندی مامانت میاد با یه لیوان چایی و یه کیک شکلاتی میگه عزیزم خسته شدی دیگه بسه برو فیسبوکت رو چک کن…

 

زندگی با * مای بی بی * شروع میشود و با * ایزی لایف * ختم میشود ، بیایید قدر لحظاتی که با شورت هستیم را بدانیم !

 

 

 

یه قانونی هست که میگه : یه مریضی میگیری که از هر یک میلیون نفر یه نفر اونو میگیره ! اما تو قرعه کشی بانک بین دو نفر هم که باشه تو برنده نمیشی !




 

نرم افزار هلو یکی از بهترین و قویترین و جا افتاده ترین برنامه های حسابداری و مکمل در ایران است

 

 

size دانلود نرم افزار حسابداری هلو نسخه 4.2 همراه با کرک حجم : ۱۶ مگابایت

download دانلود نرم افزار حسابداری هلو نسخه 4.2 همراه با کرک دانلود (لینک مستقیم)

size دانلود نرم افزار حسابداری هلو نسخه 4.2 همراه با کرک پسورد : www.ir-pci.com

منبع : www.P30i.com



دانلود Microsoft Office Professional Plus 2010 - نرم افزار مایکروسافت آفیس

نرم افزار Office 2010 یکی از معروفترین و قوی ترین مجموعه نرم افزار های کاربردی برای تایپ و ... می باشد.
یکی از مهمترین امکانات این نسخه در مقایسه با ویرایش‌های پیشین این نرم‌افزار امکان استفاده از نسخه تحت وب آن می باشد. آفیس 2010 بر روی
ویندوز XP با سرویس پک 3، ویندوز ویستا و ویندوز 7 قابل اجرا و نصب می باشد. از ویژگی های اصلی این نسخه از راهکار اداری مایکروسافت می توان به ارتقای کیفیت رابط کاربری و افزودن جلوه های بصری گرافیکی نام برد. همچنین دیگر خبری از آشفتگی و سردرگمی که هنگام کار با آفیس 2007 داشتید نیست. سرعت کار با نرم افزار افزایش یافته و یافتن پرونده ها بسیار آسانتر شده است.

 

این بسته ی

نرم افزار

ی شامل:
- Word 2010: قدرتمندترین نرم افزار پردازشگر کلمه
- Access 2010: تهیه ی بانک های اطلاعاتی و تهیه گزارشات حرفه ای و به اشتراک گذاری هرچه ساده تر آن گزارشات
- Outlook 2010: مدیریت ایمیل ها
- PowerPoint 2010: ساخت پروژه ها و اسلاید های زیبا و

گرافیک

ی
- Excel 2010: نرم افزار آنالیزور و مدیریت و به اشتراک گذاری اطلاعات
- Communicator 2010: ابزاری جدید و منحصر به فرد از کمپانی مایکروسافت که مرجع ارتباطی تعداد بیشماری کاربر است و با مرتبط ساختن و کارکردن آنها در کنار یکدیگر به بهبود بسیار چشمگیر اوضاع کاری می انجامد و با همکاری اش با Outlook امکانات نرم افزار Outlook را بسیار بالا می برد. - SharePoint Workspace 2010: این نرم افزار جایگزین جدید نرم افزار Microsoft Groove در بسته آفیس 2010 است.
- InfoPath 2010: جمع آوری و مدیریت اطلاعات و داده ها و افزایش و ترقی تجارت شما با انجام الکترونیکی و دقیق فعالیت هایتان
- OneNote 2010: یادداشت کننده فوق العاده ی کمپانی مایکروسافت که به شما امکان جمع آوری تمامی اطلاعات مهمتان را در محیطی امن می دهد تا هر زمان که بخواهید با صرف کمترین هزینه ی زمانی آن ها را بیابید.
- Publisher 2010: بهبود راهکارها و افزایش قابلیت های تجاری و اقتصادی کارهای شما می باشد.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Microsoft Office Professional Plus 2010:
- قابلیت پردازش کلمه
- تهیه ی بانک های اطلاعاتی و تهیه گزارشات حرفه ای
- به اشتراک گذاری گزارشات
- مدیریت ایمیل ها
- ساخت پروژه ها و اسلاید های زیبا
- جمع آوری و مدیریت اطلاعات و داده ها و افزایش و ترقی تجارت
- افزایش قابلیت های تجاری
- سازگاری کامل با

ویندوز

7
- و ...

سیستم مورد نیاز

- 500 MHz 32-bit or 64-bit processor or higher
- 256 MB of system memory or more
- 3 GB of available disk space
- 1024x768 or higher resolution monitor
- DVD-R/W Drive

مشخصات

شرکت سازنده: Microsoft
قیمت: 449.95 دلار آمریکا (صرفاً جهت اطلاع)
حجم فایل: 658 + 725 مگابایت
تاریخ انتشار: 07:05 -

برای مشاهده لینک های دانلود به ادامه مطلب بروید

 




ادامه مطلب ...


چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 18:59 ::  نويسنده : alejandro calvo       

دوستان اینم چیت بوک 2012

 

 

Download Cheatbook 2011 CheatBook-DataBase 2011 is a freeware “cheat-code tracker” that makes hints and cheats (for PC, Walkthroughs, Playstation 1, Playstation 2, Playststation 3, Sega, Nintendo 64, DVD, Gameboy Advance, iPhone, Gameboy Color, N-Gage, Nintendo DS, PSP, Xbox, Gamecube, Dreamcast, Xbox 360, Super Nintendo) easily accessible from one central location. If you´re an avid gamer and want a few extra weapons or lives to survive until …







دانلود یکجا

Eminem - Black America.zip


MP3 128
01 Eminem - No Way Out.mp3 2012-Feb-26 10:36:30 1.3M  
02 Eminem - Mistake.mp3 2012-Feb-26 10:36:31 2.5M  
03 Eminem - Here.mp3 2012-Feb-26 10:36:31 2.8M  
04 Eminem - Freestyle.mp3 2012-Feb-26 10:36:31 0.9M  
05 Eminem - Sorry.mp3 2012-Feb-26 10:36:31 1.3M  
06 Eminem - This Shit Real.mp3 2012-Feb-26 10:36:32 1.3M  
07 Eminem - Just Like Me.mp3 2012-Feb-26 10:36:32 2.5M  
08 Eminem - Square Dance.mp3 2012-Feb-26 10:36:33 4.6M  
09 Eminem - Two Glocks.mp3 2012-Feb-26 10:36:33 2.2M  
10 Eminem - Day N Nite.mp3 2012-Feb-26 10:36:33 1.6M  
11 Eminem - Where The Buds.mp3 2012-Feb-26 10:36:34 3.7M  
12 Eminem - Just Carry On.mp3 2012-Feb-26 10:36:34 3.0M  
13 Eminem - Who Want It.mp3 2012-Feb-26 10:36:34 2.7M  
14 Eminem - This What I Do.mp3 2012-Feb-26 10:36:34 1.7M  
15 Eminem - Stand Tall.mp3 2012-Feb-26 10:36:35 2.3M  
16 Eminem - Set It Off (Feat. Dr. Dre).mp3 2012-Feb-26 10:36:35 1.9M  
17 Eminem - Fuck The Industry.mp3 2012-Feb-26 10:36:35 3.6M  
18 Eminem - I Dont Care.mp3 2012-Feb-26 10:36:36 2.1M  
19 Eminem - Whip It.mp3 2012-Feb-26 10:36:37 1.2M  
 


گیم لافت یکی از شرکت هایی است که طی این مدت، بازی های بی نظیری را برای سیستم عامل اندروید منتشر کرده است و عده ای از هواداران اندروید، گیم لافت را برترین شرکت سازنده بازی های HD برای اندروید می دانند. اگر شما نیز از آن دسته هستید پس بازی Gangstar Rio: City of Saints را از دست ندهید. این بازی که در سبک سری گیم های GTA ساخته شده، تمام نیاز های شما برای انجام یک بازی اکشن/ماجرایی را برطرف میکند. میتوانید آزادانه در شهر گردش کنید، ماشین بدزدید و در خیابان های شهر اتومبیل رانی کنید. میتوانید اسلحه های مختلف بخرید و همه اعم از مردم عادی و دشمنان خود را قتل عام کنید. یکی از ویژگی های فوق العاده Gangstar Rio: City of Saints، داشتن قسمتی برای خلبانی و پرواز با هواپیماست. در شهر ریو، گانگستر شوید.

 

 

>> دانلود گیم دیتا با حجم ۲۰۰ مگابایت پارت اول

>> دانلود گیم دیتا با حجم ۲۰۰ مگابایت پارت دوم

>> دانلود گیم دیتا با حجم ۲۰۰ مگابایت پارت سوم

>> دانلود گیم دیتا با حجم ۱۴۱ مگابایت پارت چهارم

مسیر کپی : 

SD card: \ android \ data

 



 



 

Picsel-Smart-Office-android

Picsel Smart Office 1.9.0 یک برنامه برای گوشی ها  و تبلت های اندروید ویرایش 1.5 و بالاتر است

با استفاده از این برنامه میتوانید فایلهای آفیس را بسازید ویرایش کنید مشاهده کنید و یا حتی به اشتراک بگذارید

این برنامه از تمامی فایلهای Microsoft Office و فرمت  pdf شرکت adobe پشتیبانی میکند

 

برخی از امکانات این برنامه

- ساخت و ویرایش فایلهای آفیس

- ویرایش مستقیم متن در درون فایلهای آفیس

- انتخاب فونت و رنگ و چینش متن و فرمت و انتقال تصاویر و… در فایلهای مایکروسافت آفیس

- ادیت و ساخت قالب بندی پاور پوینت

- قراردادن عکس از دوربین یا گالری  در فایلها

- ارسال و دریافت پیوستهای ایمیل

- قابلیت زوم

- قابلیت اسلاید شو

- قابلیت کپی انتقال

و…

این برنامه از فایلهای زیر پشتیبانی میکند:

- مایکروسافت افیس : از نسخه سال 1997 تا به الان !

-  پی دی اف adobe PDF

- عکس با فرمت JPEG, PNG, GIF, BMP

- وکتور با فرمت WMF و EMF
http://www.pic.gsmfa.com/1.png لینک مستقیم: دانلود

http://www.pic.gsmfa.com/2.png حجم: 7.74 مگابایت

 

منبع : iam expert.ir



 

 

کاربران خانگی معمولا علاقه زیادی به زیبا بودن محیط سیستم عامل خود دارند و همیشه سعی می کنند با نصب تم ها، صداها و نرم افزارهای زیباسازی محیط آن را از حالت عادی  و خسته کننده خارج کنند. معمولا پس از معرفی یک ویندوز جدید، محیط و ظاهر جدید و متفاوت آن تا چند وقت تازه می ماند اما پس از مدتی آن هم تکراری می شود.برای تغییر ظاهر ویندوز انواع تم ها و برنامه های زیباسازی ارائه شده و می شود. با استفاده از نرم افزار Windows 8 Transformation Pack 2.0 کاربران می توانند ظاهر ویندوز خود را به ویندوز ۸ شبیه کنند.


این برنامه بخش‌های زیر را در ویندوز به ویندوز ۸ تبدیل می‌کند:
- صفحه‌ی بوت
- صفحه‌ی لاگین و خوشامدگویی
- بیش‌تر آیکون‌های دسکتاپ و تولبار و…
- پنجره‌ی پیشرفت کار (برای مثال هنگام کپی فایل)
- صداهای ویندوز
- تصاویر پس زمینه
- منوی شروع
و…

دانلود از لینک مستقیم – ۵۶٫۵ مگابایت

منبع : www.lorddownload.com



چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 16:24 ::  نويسنده : alejandro calvo       
ورود به كامپيوتر شما به سادگي فقط با يك نگاه! بله تعجب نكنيد. براي ورود به ويندوز ساده تر از اين نميشه! شما ميتوانيد با نگاه كردن به وب كم خود براي يك لحظه بدون اينكه رمز عبور خود را تايپ نماييد به رايانه خود وارد شويد. اگر از دست تايپ كردن رمز عبور خود و همچين نگراني از اينكه رمز عبور شما توسط ديگران حدث زده شود و نگران لو رفتم آن هستيد ميتوانيد از اين نرم افزار خارق العاده استفاده نماييد.

قفل چهره

 

قفل کردن کامپیوتر با نرم افزار تشخیص چهره Luxand Blink v2.0

 

منبع: iam expert.ir



 

Foxit Reader

نرم افزاری رایگان، قدرتمند و سریع برای خواندن و مشاهده اسناد پی دی اف می باشد. این نرم افزار به شما امکان باز کردن، مشاهده و پرینت هرگونه فایل پی دی اف را می دهد. این نرم افزار امکاناتی همچون بزرگنمایی نوشته ها، جستجوی کلمات خاص، گرفتن پرینت از متن، تنظیمات مربوط به نمایش و بسیاری از ابزارهای متنوع دیگر را در اختیار شما قرار می دهد.

 

Foxit Reader

 

 

Foxit Reader is a free PDF document viewer and printer, with incredible small size, breezing-fast launch speed and amazingly rich feature set. In the past, you have to download a huge PDF Reader from another software company, go through a lengthy installation process and wait for an annoying splash window to disappear just to open a PDF document. Moreover, if you want to annotate a PDF document, you have to pay US$299 to buy that certain PDF software


دانلود – Download

حجم فایل: ۱۴ مگابایت


سایت سازنده: www.foxitsoftware.com



Skype

نرم افزاری رایگان و بسیار معروف می باشد که امکان برقراری ارتباط صوتی رایگان با دیگر دوستان خود از طریق اینترنت را فراهم می سازد. نرم افزار Skype از تکنولوژی Peer-to-Peer برای اتصال به رایانه دیگران استفاده می کند تا یک محیط پیغام رسان بر اساس گپ صوتی و تصویری را فراهم نماید.

 

Skype

 

 

Skype is a little piece of software that lets you make free calls to anyone else on Skype, anywhere in the world. And even though the calls are free, they are really excellent quality. If you and your friends, family or business contacts are using webcams, you can also make free video calls


دانلود – Download

حجم فایل: ۱۸.۳ مگابایت


سایت سازنده: www.skype.com



Picasa

نرم افزاری رایگان و قدرتمند برای کار کردن با تصویر است که به شما اجازه می دهد تا بتوانید به سادگی هر تصویر، حتی تصاویر که زمان زیادی است آنها را فراموش نموده اید را بیابید و آنهارا ویرایش و چاپ نمایید، یا آنهارا با دوستان خود به اشتراک بگذارید، از آن ها آلبوم تهیه نمایید و همچنین بر روی آنها پسورد قرار دهید و حتی آنها را برروی سی دی و دی وی دی ذخیره نمایید. هر زمان که نرم افزار Picasa شروع به کار می نماید بصورت خودکار تمامی تصاویر موجود روی دیسک را جستجو کرده و سازماندهی می نماید.

 

Picasa

 

 

Picasa is software that helps you instantly find, edit and share all the pictures on your PC. Every time you open Picasa, it automatically locates all your pictures (even ones you forgot you had) and sorts them into visual albums organized by date with folder names you will recognize. You can drag and drop to arrange your albums and make labels to create new groups. Picasa makes sure your pictures are always organized


دانلود – Download

حجم فایل: ۱۴.۲ مگابایت


سایت سازنده: www.google.com/picasa



پنج شنبه 14 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 15:7 ::  نويسنده : alejandro calvo       

برترین های سینمای امریکا در سال 2009

برای مشاهده به ادامه مطلب بروید

...



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 14 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 14:58 ::  نويسنده : alejandro calvo       

سلام دوستان

برای مشاهده آموزش پوکر به ادامه مطلب بروید

در ضمن نظر یادتون نره............



ادامه مطلب ...


شنبه 2 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 16:57 ::  نويسنده : alejandro calvo       

سلام خدمت دوستان عزیز

یک سرس مطلب در مورد کشتی گیر محبوبم گذاشتم ببینید و نظر بدهید

برای مشاهده به ادامه مطلب بروید

 

عکس های جدیدارندی اورتن


رندی اورتون وسی ام پانک

عکس ادج رندی اورتون جدیدترین عکسهای رندی اورتون

رندی اورتونکشتی کج2012

 

رندی اورتون


رندی اورتون


رندی اورتون


رندی اورتون


رندی اورتون


رندی اورتون


رندی اورتون


رندی اورتون


رندی اورتون


رندی اورتون


 


رندی اورتون


رندی اورتون


رندی اورتون


رندی اورتون


رندی اورتون


 

رندی اورتون


 
 

 والپیپرکشتی کج


رندی اورتونعکس کشتی کج

تریپل اچ


رندی اورتون



ادامه مطلب ...


 
درباره وبلاگ

FOLLOW ME ON İNSTAGRAM : im_amiral
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان (...) و آدرس rap3nter.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 520
تعداد نظرات : 90
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->