(...)
JİYANEM KÜRDİSTAN
13 فروردين 1392برچسب:, :: 21:33 ::  نويسنده : alejandro calvo       

troll ترول های خنده دار و دیدنی



13 فروردين 1392برچسب:, :: 21:33 ::  نويسنده : alejandro calvo       



13 فروردين 1392برچسب:, :: 21:33 ::  نويسنده : alejandro calvo       



13 فروردين 1392برچسب:, :: 21:33 ::  نويسنده : alejandro calvo       



13 فروردين 1392برچسب:, :: 21:33 ::  نويسنده : alejandro calvo       



چهار شنبه 7 فروردين 1392برچسب:, :: 15:51 ::  نويسنده : alejandro calvo       
چهار شنبه 7 فروردين 1392برچسب:, :: 15:48 ::  نويسنده : alejandro calvo       
چهار شنبه 7 فروردين 1392برچسب:, :: 15:46 ::  نويسنده : alejandro calvo       
چهار شنبه 7 فروردين 1392برچسب:, :: 15:45 ::  نويسنده : alejandro calvo       

 من فکر می کردم رانندش زن باشه



چهار شنبه 7 فروردين 1392برچسب:, :: 15:40 ::  نويسنده : alejandro calvo       

 

عشق دوني
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
 
 
اداره کل آموزش پروش اعــــــلام کرد:با تـــوجـــــــه به بارش سنگین برف و لغزندگی سطح معابر،جهت حفظ سلامتی دانش آموزان،دانشجویـان،کارمـندان،کسبه،ورزشکاران،هنرمندان،و کلیه مسلمانان جهان اجماعا صلوات
 
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
 

یه قبر کن داشته یه مرده را خاک  می کرده که یهو مرده زنده میشه و همه فرار می کنن. بعد از چند لحظه داد می زنه: بابا نترسید، بیاید با بیل زدم کشتمش
 
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

یارو در خونه رو باز می کنه می بینه یه مرده سریع می دوه بیرون . خلاصه دنبالش میکنه . مرده بدو اون یارو بدو . بالاخره سرکوچه گیرش میاره . یقه شو میگیره میگه : مرتیکه اومدی عشق و حالتو کردی …. دمپایی رو کجا می بری؟؟!!. 
 
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
 
 
 لطفا بريد ادامه مطلب.  (عشق دوني)


ادامه مطلب ...


چهار شنبه 7 فروردين 1392برچسب:, :: 15:38 ::  نويسنده : alejandro calvo       

 لطفا کمی منتظر بمونید تا عکس لود بشه

 

عشق دوني

خیلی خشن بوداااا؟؟؟؟ نه؟؟؟؟


چهار شنبه 7 فروردين 1392برچسب:, :: 15:37 ::  نويسنده : alejandro calvo       

 تورو به جان مادرت زیر 18 ساله این پستو نگاه نکنه

.

.

.

.

خوب چه طورید رفقای بالای 18 سال و باجنبه ی خودم؟؟؟ ببینید براتون چه عکسای خفنی گذاشتم . 

بابا پوسیدیم اونقدر چرت و پرت گذاشتیم . خوااستیم با این پست یه کمکی بهتون کرده باشم . میدونی که از کدوم کمکـا میگم؟؟؟؟ از همون کمکـاااااا دیگه

لذتشو ببرید فقط 

 

عشقدوني

 


ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


شنبه 19 اسفند 1391برچسب:, :: 13:5 ::  نويسنده : alejandro calvo       

 

آموزش نوشتن تکست،،

 


 




جالبه بد نیت کسایی که میخوان بنویسن بخوننش.
هفتا درسه
در ادامه مطلب

 

درس اول


درقدم اول شما باید با چند اصطلاح پر کاربرد در آشنا بشید :
تکست : شعر
بیت : آهنگ خالی
ریکورد : ظبت
داف : دوست دختر
2 بیتی : شعر مبتدی (الکی)
کارس : جمله ای که در آهنگ به صورت تکیه کلام تکرار می شود



درس دوم  

رپ از سبک های بسیار زیادی تشکیل شده  و شما باید برای رپر شدن با همه ی آنان َآشنا باشید

 که در این درس رپتولز به معرفی آنها می پردازد :

کل : آهنگی که بیشتر خواننده از خودش تعرف می کنه و بقیه رو کوچیک تر نشون میده .

گنگ : سبکی که در اون رپر درباره پلیس ِ جنگ واسلحه و.... می خونه.

پارتی : سبکی که در آن درباره مهمانی های شبانه خونده میشه.

لاو : سبکی که خواننده درباره عشقش صحبت میکنه و این که اوو خیلی دوست داره و .....

دیس لاو : سبکی که در اون رپر از کسی که بهش خیانت کرده می خونه و بهش میگه از پیشش

 بره

دیس : در این سبک رپر شعر های رپر مقابلش رو عوض میکنه و به صرر خودش یا به شکل خنده

 دار در میاره و به صورت آهنگ در میاره در این صورت رپر باید منظر دیس بک باشه تا جابشو بدن .

اجتمایی : در این سبک رپر در مورد مشکلات اجتماعی می خونه و از اونا شکایت می کنه.

فان :سبکی که در آن آهنتگ های طنز آمیز .خندهدار خانده می شود


درس سوم


همه ی بازدید کنندگان رپتولز. امروز درس سوم را برای بک رپر موفق شدن با هم مرور می کنیم.

 همانطور که میدانید هر رپر برای خود یک نام مستعار دارد. و شما نیز برای رپر شدن احتیاج به یک

 نام دارید. اما چگونه نامی؟ در اینجا چند نکته برای انتخاب نام بیان می کنیم :

1 : در قدم اول باید حتما نام شما یک نام فارسی باشد و از کلمه خارجی تشکیل نشده باشد

 چون شما برای پیشرفت رپ فارس تلاش می کنید.

2 : نام شما باید متابق با سبکی باشد که در آینده می خوانید. مثلا اگر قصد دارید در آینده رپ

 های با سبک اجتمایی بخوانید برای خود یک نام اجتمایی و مقتدر انتخاب کنید.

3 : نامی که انتخاب می کنید باید کوتاه باشد و به راحتی در دهان بچرخد.


4 : نام شما نباید مانند نام رپر دیگری باشد یا شبیهه آن باشد چون در آینده برای شما مشکل

 ایجاد می کند.

شما می توانید برای انتخاب نام خود به کتاب های اسم مراجعه کنید یا به این سایت مراجعه کنید

:www.esm.ir

درس چهارم

امروز درباره صدای شما در آهنگ صحبت می کنیم. چیزی که در رپ خیلی مهمه

 . هر رپر باید اعتماد به نفس داشته تا با صدای خودش بخونه . شما نباید سعی

 کنید صداتونو تغییر بدید مثل صدای رپر دیگه ای کنید چون حتی اگرم صداتون

 مثل اون بشه که در همه ی موارد یه صدای بد در میاد استقبال از آهنگتون کم

 میشه پس در قدم اول باید با صدای خودتون بخونید . اما در قدم دوم  یک چیز

 مهم هست شما اگه دارید یه تکست غمگین می خونید باید صداتون غمگین

 باشه و یا اگه یه تکست شاد می خونید باید صداتون شاد باشه منظور اینه که

 باید لحن صداتونو مثل حسی کنید که در تکست وجود داره فک نکنم کار خیلی

 سختی باشه . همین حالا می تونید امتحان کنید . ولی فکر نکنید حالا یک

 رپرید خیلی چیزا هست که باید بدونید پس عجله نکنید


درس پنجم 


تکست بنویسید
نوشتن تکست یک کار خاص در رپ است و تنها با تمرین بسیارو اعتماد به نفس شما می تونید بالاترین درجه در این کار برسید. یعنی هیچ وقت دلسرد نشید چون شما تازه کارید و خیلی مونده تا لم کار دستتون بیاد و اون موقع هست که براتون آسون میشه


درس ششم


همونطور که می دونید هر آهنگ هرچقدر هم بیتش وصدای خوانندش خوب باشه اگه تکست

 آهنگش بد باشه آهنگ خوبی در نمی یاد. پس باید برای نوشتن تکست همه توجه تون رو جمع

 کنین مگه نه باید فکر خریدن تکست باشید.در قدم اول بایدباید سبک و موضوع آهنگتونو مشخص

 کنید.مثلا مشخص کنید که می خواید اجتمایی بخونید یا پارتی یا .. و موضوع رو هم بدونید که

 درباره اش تکست بگید.حالا باید بنویسید :

تکست حرفه ای :


در تکست حرفه هر بیت 3 قافیه داره مثلا :   
               ................... قافیه 1 قافیه 2 قافیه 3              ................... قافیه 1 قافیه 2 قافیه 3

یه این نوع تکست 3 قافیه ای میگن که خیلی سخته . در این نوع قافیه 1 در مثراع اول با قافیه 1 در مثراع اول یک قافیه هستن و قافیه 2 و 3 هم با همدیگه.

............قافیه . قافیه ............قافیه . قافیه ............قافیه. قافیه                       مثال :
اعدامی اگه نداری واسه پلیس اقراری.انگاری توئم با ازراییل اعزامی به اون ور  دنیایی.

در این نوع تکسست آهنگ خیلی زیبا میشه ( لطفا از مثال تکست برایی خودتون استفاده نکنید این تکست آهنگ شده)

تکست معمولی :
................قافیه1       ......................قافیه1    ....................قافیه1     .....................قافیه1
چرا حرف زدی با یه آدم افراطی که باهاش بزنی از اون حرفای احساسی چند سال دیگه توئم پایه چوبهاعدامی ..

این نوع تکست اگه قافیه هاشو ادامه زیاد ادامه بدی بد نیست.
اجتمایی بنویسید : برای نوشتن تکست اجتمایی باید اجتمایی فکر کنید و درباره یک مشکل

 اجتمایی تکست بنویسید
 
پارتی بنویسید : اگه می خواید تکست پارتی بنویسید حتما باید پارتی رو تجربه کرده باشد مگه نه

 اصلا به پارتی نوشتن فکر نکنید .دیس بنویسید : برای نوشتن تکست دیس باید تکستی جوری

 باشه که خواننده ای رو که دیس می کنید مسخرش کنید . بیشتر دیس ها به تغییر تکست

 خواننده طرف صورت میگیره .لاو بنویسید : در این نوع باید یه تکست بنویسید که سرعت خوندنش
پایین باشه.
یه چیز بسیار مهم جمله های بین قافیه هاست که شما باید برای نوشتن اونا خیلی دقت کنید.

                                   
                               لطفا از مثال های داده شده برای خود استفاده نکنید       
           

درس هفتم


اولین چیزی که باید مورد توجه قرار بگیره اینه که بیت شما باید با ریتم صدا و تکستون همخوانی داشته باشه همینطور با سرعت خوندن شما مطابقت کنه.بهرتین بیت ها بیت های هستند که دو نوع ریتم داره یه ریتم آروم یه ریتم تند روی این نوع بیت ها میشه با هر سرعتی خوند و به خوندنتون سبک داد
.

 


شنبه 19 اسفند 1391برچسب:, :: 12:56 ::  نويسنده : alejandro calvo       

 

در آمدی بر چگونگی نوشتن شعر رپ

درس اول: شعر و شر 
کلا متن های مورد نیاز برای موسیقی رپ به دو دسته کلی تقسیم میشن: 1-شعر 2- شر !!! 
شعر در تعریف همون جمله های زبان فارسی هست با این تفاوت که در اشعار می تونه جای عناصر جمله مثل فعل و فاعل و .. عوض بشه.و همچنین شعر وزن خاص و محسوسی داره و از کلمات هماهنگ و هم صوت در انتهای هر مصراع استفاده میشه و برای بیان موضوع اجتماعی،سیاسی،نظامی و فرهنگی و مسائل اعتراض آمیز و .. استفاده میشه! 
ولی شر چیه؟!! شر در واقع همون شعره با این تفاوت که حرف "ع" رو نداره!و حرف "ع" ابتدای کلمه "عزت" هست! 
این حرفی که زدم بعنی چی؟!! 
می دونین که عزت یک متن رو مفهوم و معنی اون رقم می زنه.پس اگه شما شعری بگین که مفهوم خاص و تاثیرگذاری نداشته باشه در واقع شعر نگفتین بلکه شر گفتین. 
از هر دو نوع متن هم در رپ فارس استفاده میشه و در هر دو نوع سبک متن هم میشه از فحش استفاده کرد.ولی در شعر کمتره! 
با این توضیح که اگه شما شعری بگین که عزت داشته باشه هیچ وقت اونو به مسخره نمی گیرن و یا ضدش نمی خونن! 
در واقع کسی که شر میگه یعنی آماده هرگونه عکس العمل از مخاطب خواهد بود. 

برای مثال چند بیتی رو از هر دو سبک انتخاب می کنم که منظور رو بفهمین: 

با سامان ویلی تیریپ کل داری 
پس بری به جهنم بلیط مجانی 
حواستون باشه دفعه بعد که قصه می گین 
تو قصه هاتون نباشه دیگه اسم ویلی 

"این 2 بیت نمونه بارز از شر در ادبیات رپ فارس هست.که زدبازی واقعا در این سبک استاده! 
البته شر هم مفهوم داره.ولی از نظر بار مفهومی نسبت به شعر در درجه پایین تری قرار گرفته!" 

اگه الآن گربه ست یه زمانی ببر بوده 
به چه هیبتی این ببر از غرب تا شرق بوده 
بیا با هم به این گربه قدرت بدیم 
به رسیدن به صدر جدول سرعت بدیم

"این دو بیت هم نمونه ای شعر در رپ فارس که از هیچ کس هست و مفهوم خاص و منسجمی رو دنبال می کنه.

چه مفهومی؟ همبستگی..اتحاد و یه تشبیه خیلی قشنگ هم به کار برده. 
در واقع فرق بین رپرها در همین اشعاره. 
اگه دوس دارین مشهور شید سعی کنید اشعارتون رو قوی کنید.البته کلا در شعر کسی که حرف نو می زنه همیشه کارش می گیره.لابد می پرسین خوب چه جوری حرف نو بزنیم؟! 
این مسئله ایه که خیلی از رپر ها دنبالش هستن.یعنی کلماتی که به عنوان هر عنصری در متنتون به کار می برین کلماتی باشن که در اشعار بقیه نشنیدین! 
مخصوصا در قافیه هاتون خیلی دقت کنید.البته در مورد چگونگی قافیه پردازی هم در درس بعدی با شما صحبت میشه
.

.
درس دوم : قافیه پردازی

این درس مشکل ترین و در عین حال جذاب ترین بخش شاعری هست. 
قافیه های خوشگل و تک همیشه با استقبال عظیم روبه رو میشن و این کارتون رو بترکون می کنه! 
این درس واسه این سخته که 98% خلاقیت و استعداد شماست! 
و اما: 
در کل قافیه ها در ادبیات رپ به دو گروه کلی تقسیم میشن: 
1- قافیه های ساده 2-قافیه های پیشرفته 

1-قافیه های ساده: این مورد که شناخته شده هست برای همه.تو شعراتون دیدم که زیاد استفاده می کنین ولی باید بدونین که این سبک از قافیه ها اشباع شدن و باید علم رپ خودتون رو به روز کنین! 
چند مورد قافیه ساده براتون مثال می زنم.ولی باید نسل قافیه رو اول بگم. 

**نسل قافیه: نسل قافیه یعنی صدا و آهنگ نهایی در واژه ها که اونا رو به هم دیگه پیوند میده و قافیه میسازه! 
نفهمیدی؟ 
باشه...الآن با مثال میگم: 

بیت زیر رو از همینطوری انتخاب کردم که می تونین مطلب رو بفهمین: 

چرا آبرو ملعبه میشه کف دست مردم چرا بعضیا محروم میشن از عطر خوش گندم 

در این بیت قافیه این واژه ها هستن: مردم و گندم 
مثلا نسل این قافیه ها صدای " اٌم" هست! که در پایان هر واژه به گوش میرسه! 

اما چند مورد قافیه ساده. 
مثلا از نسل "ان" : خفن-وطن-کفن-بدن و ... 

به نمونه های ذکر شده و مشابه اینها قافیه های ساده می گن.اما برای قدرت شعر و ایجاد لذت در مخاطب باید فکرمون رو باز کنیم. 
به همین دلیل گروههای رپ خون قافیه جدیدی رو بنا کردن به نام: 

2- قافیه های پیشرفته: سخت ترین و در عین حال جذاب ترین بخش در قافیه هاست. 
هر چی زحمت بکشی پاش ارزش داره. 
اما تنها راه اینکه بخواین قافیه پیشرفته بگین خلاقیت و استعداد خود شماست! 
ولی واسه کمک به استارت زدنتون می خوام چند تا راه بهتون نشون بدم که بتونین قافیه های پیشرفته بسازین..به موارد زیر در شعرتون دقت کنید: 

1- درنگ و تکیه واژه ها 
2- حروف هم صدا و هم لحن 
3- سبک خوندن 
4- تعویض جای عناصر جمله 
5- استفاده از ضمایر 
6- قافیه های چندگانه 

این 6مورد رو علی الحساب گفتم که یه استارتی زده باشم براتون.اما چون اینجا مخاطب من گسترده هست می خوام تک تک موارد فوق رو براتون توضیح بدم که دوستان تازه کار یا ضعیف کاملا متوجه بشن: 

1-درنگ و تکیه واژه ها: تمام واژه های ادبیات فارسی روی یکی از سیلاب هاشون (هجا یا بخش) تکیه یا درنگ دارند یا به صورتی مشدد خونده میشن.مثلا کلمه "دقت" روی "ق" مشدد خونده میشه.تشدید معمولا قافیه های زیبایی می سازه.ازش می تونین خیلی استفاده کنین!در بیت زیر :

گفتم بودن تو این دنیا واسم خفت داره گفتی زود قضاوت نکن همش حکمت داره


اینجا "خفت" و "حکمت" قافیه می سازن.البته در این بیت قافیه تقریبا ساده ست ولی از چند راه فوق الذکر استفاده کردم.که به نوبت توضیح میدم. 
در این بیت کلمه "خفت" در واقع " خف فت" خونده میشه و هم وزن جلوه می کنه با کلمه "حکمت".. 

2- حروف هم صدا و هم لحن: ای قربون این زبون باحالمون برم که انقدر گسترده ست!در ادبیات مقدس فارسی حروفی هستند که هم صدا جلوه می کنن.البته به سبک خوندنتون هم بستگی داره.برای مثال حروفی مثل "س" و "ز" خیلی از نظر صدایی به هم شبیه میشن. 
بذارین برای مثال یه بیت با این روش بگم: 

هر کی خواست شاخ شه باید خز باشه با کسی در افتادی که قمه تو دستاشه 

قافیه این بیت: "خزباشه" و "دستاشه" که اینجا 4 قافیه داریم (قافیه چندگانه) "خز" با "دس" و "باشه" با "تاشه" !! 
این بیت هایی که به عنوان مثال زده میشه رو اصلا به معناش توجهی نکنین چون فقط سریع برای نمونه گفته میشه و چون تو بحث قافیه ها هستیم زیاد به معنا توجه نداریم در این قسمت...برای معنی شعر و موضوع در درس های بعدی اشاره میکنیم.

3- سبک خوندن: این مسئله بسیار حائز اهمیت هست! تهی در شعراش از این راه خیلی استفاده می کنه!شما می تونین با تغییر دادن سبک خوندن یک کلمه اون رو با کلمه بعدی قافیه کنین: 

تهی در آهنگ "تشکر سرخ پوستی" بیت زیر رو در انتهای قسمت دوم می خونه: 

فکر کن نداشته باشی تو با من کدورتی چون تهی معرف تره از پلنگ صورتی 

(من اصلا کاری به دری وری بودن این بیت ندارم.فقط فنی بحث می کنم!) 
اینجا قافیه چیه؟ 
"کدورتی" و "صورتی" ولی این دو واژه هم وزن نیستن!!درواقع "کدورتی" از نظر زمان تلفظ کلمه نسبت به "صورتی" بیشتر طول می کشه. 
ولی این هنر خواننده ست که میاد کلمه قبل از "صورتی" یعنی "پلنگ" رو طوری به واژه بعد می چسبونه که جای خالی حس نشه! 
در واقع شما قافیه رو به این صورت می شنوین: "کدورتی" و " گ صورتی" 
به آقای حسین موسویان هم توصیه می کنم انقدر کارتون نگاه نکنن!! 


4- تعویض جای عناصر جمله: آقا چه کاری از این بهتر و راحت تر؟! 
اصلا تفاوت شعر و نثر اینه که شما می تونی در شعر جای ارکان جمله رو به صورا کاملا آزاد عوض کنی! 
هر چند در بعضی آثار منثور فارسی هم ارکان جمله رو عوض می کنن ولی در شعر دست ما بیشتر باز هست! 
خوب شعرای جوان و عزیز! یه مثال: 

اینبار از زد بازی و مهراد هیدن: 

مهراد هیدن که وارد میشه داره جاذبه تا بخوای تکون بخوری فکت از جاش خارجه 
البته اینجا مهراد از سبک خوندن هم استفاده کرده! 
اما اگه بیت رو به صورت محاوره دربیاریم به این شکل میشه: مهراد هیدن که وارد میشه جاذبه داره تا بخوای تکون بخوری فکت از جاش خارجه 
می بینید که مصراع اول با اون چیزی که در آهنگ "آهنگامون خداست" از زدبازی میشنویم در محاوره تفاوت داشت! 
در این مصراع مهراد جای "داره" رو با "جاذبه" عوض کرده و قافیه ساخته.که خیلی کار شاخی نیست.همه می تونن.امتحان کنین! 


5- استفاده از ضمایر: بدون حرف اضافه با یه مثال میگم: 
از تهی باز هم: آهنگ "رقص اندام1" با رضا پیشرو 


من مدادم به چشم تراشی تو لخت وایسا جلوم تا که بکشم نقاشی تو 

قافیه های اصلی این بیت "تراشی" و "نقاشی" هستن!ولی این دو کلمه نمی تونن به تنهایی با هم قافیه بسازن! 
چرا؟ 
خب چونکه کلمه "نقاشی" روی "ق" مشدد گفته میشه که همچین چیزی در "تراشی" وجود نداره! 
واسه همین شاعر میاد از ضمیر "تو" استفاده می کنه تا کمی از اثر تشدید روی "ق" در "نقاشی" کم کنه و قافیه بسازه! 
می بینین..رپ کردن زیادم آسون نیست! 


6- قافیه های چندگانه: بخش مورد علاقه من...یعنی در یک بیت بیش از 2 کلمه قافیه داشته باشیم.این کار بسیار باحالیه..حتما امتحان کنید.مثال؟ چشم: 


بازم از تهی: ما چرا اینجاییم د واسه رقصیم سی دی رو در بیار از تو لباس شخصیم 

اینجا تهی 4 تا قافیه به کار برده. "د واسه" و "لباسه" و "رقصیم" و "شخصیم"

به این میگیم قافیه چندگانه.اما کی می تونه بگه دیگه از چه ترفندی استفاده شده؟!! 

بله..دقیقا درست حدس زدین( !! ) از حروف هم لحن هم استفاده کرده! حروف " ق" و "خ" تقریبا هم صدا هستن و می تونن قافیه بسازن! 
دیگه؟ 
از سبک خوندن هم استفاده کرده! اگه آهنگ رو گوش بدین می بینین که "د واسه" و "لباسه" عین هم گفته شدن که این واقعا جذابه!ایول!

یا یه شعر دیگه از zeo که یه مصرعش رو از سهراب سپهری گرفته :

چرا تو قفس هیچکس کرکس نیست ؟ / یا چرا این یه قانون شده هر کس ریسک /

که بخواد کنه میره پابوسه مرگ ؟/ چرا دارم میبینم من کابوس جنگ ؟/

جنگ با یه مشت عوضیه شهرت طلب / که بقیه توی بازیشون مهرن فقط/

در بیت 1 و بیت 2 میبینید که به هم نیاز دارن..یعنی مصرع اول بیت 2 ادامه مصرع 2 بیت 1 هست.و اگر بیت 2 برداشته شه بیت اول بی معنی میشه..اینم به نوع هنره ..



البته ترفندهای بسیار زیادی در قافیه های پیشرفته به چشم می خوره.
امیدوارم از مجموعه 1 و 2 درسی نهایت استفاده رو در شعراتون بکنین. 
فقط یادتون باشه.شاید اولش سخت باشه ولی باور کنین همه کسانی که شما بزرگ رپ فارس می شناسینشون این کارها رو غیرارادی انجام میدن که دلیلش فقط و فقط و فقط تمرین و تمرین و تمرین هست.



19 اسفند 1391برچسب:, :: 12:52 ::  نويسنده : alejandro calvo       
آهنگ جدید و بسیار زیبای اردلان طعمه به نام به سلامت با تنظیم فوق العاده زیبا شاهین خسرو آبادی پیشنهاد میکنم این آهنگ شنیدنی رو به هیچ عنوان از دست ندید http://ahangfa47.com/cover/1391/Dey/19/Artworksss.jpg



Save Target As

Download Music



19 اسفند 1391برچسب:, :: 12:52 ::  نويسنده : alejandro calvo       
آهنگ جدید و بسیار زیبا از مجتبی ضرورت بنام کل دنیا که کاره خوبی شده و پیشنهاد میکنم از دست ندید

 


Save Target As

download



19 اسفند 1391برچسب:, :: 12:52 ::  نويسنده : alejandro calvo       
آهنگ جدید و  زیبا از آقای رپ و بمب با همراهی Sis2Sis بنام میرم از پیشت



Save Target As

Download




19 اسفند 1391برچسب:, :: 12:52 ::  نويسنده : alejandro calvo       
آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از گروه Hotbox به نام zoom که این بار poria foxi خودش تنهایی این آهنگ رو اجرا کرده با آهنگسازی قوی سهیل تهمت که برای اولین بار سبک psychology رو استفاده کردن پیشنهاد میکنم این آهنگ زیبا رو به هیچ وجه از دست ندین



Save Target As



19 اسفند 1391برچسب:, :: 12:52 ::  نويسنده : alejandro calvo       
آلبوم Ep جدید و بسیار زیبا از هادی H.p به نام فرق با میکس و مستر ایمان هلسا



Save Target As

Shir Ya Khat

Refigh

Daman



 
درباره وبلاگ

FOLLOW ME ON İNSTAGRAM : im_amiral
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان (...) و آدرس rap3nter.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 520
تعداد نظرات : 90
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->